Hei vaan kaikki lukijat.

Vuodatuksen kojelaudasta näkee että lukijoita on jo kivasti mukana. Markkinoin blogia twitterissä aina kun olen julkaissut kirjoituksen. Minulla on monta vuotta sitten ollut pienimuotoinen kirjallisuusblogi joka ei juuri lukijoita kerännyt. Uskoisin somen auttavan lukijoiden tavoittelussa.

Pääasiäisviikko on nyt menossa. Olin pienellä reissulla ystävieni kanssa ja kirjoittelu on jäänyt toiselle sijalle. Pikku hommaa kuitenkin on. Osallistun tällä viikolla työnhakuvalmennukseen jonne pääsin ammattiliiton kautta. Pitkänä perjantaina pitäisi soittaa työkkäriin ja raportoida missä mennään työnhaun puitteissa. Veikkaan viraston olevan suljettuna perjantaina niin soittelen torstaina kurssin jälkeen.

Myös työpaikkoja on avautunut kivasti. Olen saanut vinkkejä avoimista työpaikoista sähköpostiin ja jokaiseen olen vastannut kiinnostuneesti. Otin tavoitteeksi työllistyä ennen kesää. Nyt kuitenkin on avautunut toinen mahdollisuus. Jos en työllisty on edessä toinen suunnitelma. Mutta toivottavasti saan siihen apua TE-keskukselta. Siitäkin aion keskustella.

Kaksi hakemusta on nyt voimassa joista odottelen haastattelukutsua. Odotan mielenkiinnolla mitä tapahtuu.